måndag, januari 28, 2013

Alltså. Jag vet inte.

Men det KAN vara så att jag kollat för mycket på Fråga Olle-dokumentärer eller nåt. För när jag ser det här

så är inte pormask-dödare det första jag tänker på. Utan nåt ganska så mycket helt annat. Om man säger så...





Jomen som om jag vore ensam då... Skullentetrodet.












Förresten, på tal om... ja inte pormaskar utan det där nåt helt annat... så fick jag oväntat besök på jobbet idag. Ganska kortvarigt förvisso, det kan ha berott på att jag inte bjöd på Gevalia, men ett finfint besök av självaste Sandra. "Inget ont som inte för något gott med sig" är kanske att ta i, men även vattenläckor som resulterar i stängda förskolor och skolor kan minsann få positiva följder.

Vet ni förresten vad marsgubbarna sa när de landade på jorden och mötte människorna?

Inte?

Jo kom igen nu?

Jo de sa såklart:
- Hej jordgubbar!

Ämen kom igen, det var ju kul! 
Men denna då:

Vet ni varför norrmannen kröp på golvet i affären?

Jo han letade efter låga priser!

Sen har ni säkert hört om killen som åt ett elskåp och blev proppmätt?!

Jo såere, går man in på min blogg får man skylla sig själv.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...